دنیا نیوز

جدیدترین اخبار روز دنیا

دنیا نیوز

جدیدترین اخبار روز دنیا

انواع اسانس های خاص مانند کارامل و شکلات به عنوان اسانس کیک و کلوچه خوراکی استفاده می شود

انواع اسانس های خاص مانند کارامل و شکلات به عنوان اسانس کیک و کلوچه خوراکی استفاده می شود . علاوه بر این قیمت این محصول در سایت های فروش وجود دارد و به صورت روزانه بروز رسانی می شود که می توان برای آگاهی به این مراکز هم مراجعه کرد. اسانس های خوراکی انواع مختلفی دارند که می توان آن ها را به طور کلی در سه دسته تقسیم کرد. در اکثر موارد این گونه از اسانس ها به صورت بسته بندی می باشند که دارای حجم های متنوع و همچنین بسته بندی های گوناگون می باشند که انتخاب آن ها به موارد مصرف آن، میزان مصرف فرد و ذائقه آن بستگی دارد. اشاره کرد که انتخاب آن ها به سلیقه افراد بستگی دارد. اسانس های مصرفی در صنعت شیرینی سازی از دارای دوز و یا مقداری بالایی می باشند همچنین از اسانس های پودری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد تا به کیفیت نهایی شیرینی ها صدمه وارد نکند. اسانس های خوراکی عموما در انواع مواد غذایی که مورد استفاده اکثر مردم قرار می گیرد مانند انواع پودر های ژله، انواع کیک ها، انواع شکلات ها، بیسکویت ها، انواع دسر های آماده، انواع نوشیدنی ها مانند نوشابه، شیر کاکائو، آب های میوه و …

شرکت نیروتن انواع اسانس های پودری خوراکی را در طعم های مختلف شکلات وانیل موز توت فرنګی و… جهت دریافت مشخصات تکمیلی بیشتر با کارشناسان نیروتن در ارتباط باشید. عددی که بعد از نام KEGL می آید نشان دهنده متوسط تعداد واحد های اتیلن اکساید در گلیسیرین اتوکسیله است. در استخراج اسانس از گیاهانی همچون گل محمدی ، پسآب خروجی سیستم تقطیر دوم نیز ارزشمند است که به عنوان مثال در گل محمدی پسآب سیستم دارای ماده معطر فنیل اتیل است. در داروهای چشمی از این ماده جهت بهبود سوزش و حس نامطلوب ناشی از خشکی چشم استفاده می شود. اسانس خوراکی یا طعم دهنده ماده ایی است که باعث ایجاد و یا تشدید طعم و رایحه در محصولات غذایی میگردد.استفاده از اسانس های متفاوت دلیل تفاوت طعم و رایحه در مواد غذایی است. این سیستم تقطیر که به سیستم تقطیر اول معروف است در ظرفیت هابی بارگیری 300، 500 و 1000 کیلو گیاه قابل عرضه است.آب معطر خروجی این سیستم که حاوی اسانس محلول در آب است به منظور جداسازی اسانس آن به سیستم تقطیر دوم که به سیستم تقطیر برج بلند معروف است منتقل میگردد. همچنین این شرکت با هدف عرضه با کیفیت ترین محصولات مطابق نیاز بازار، در زمینه ارائه مشاوره های فنی و فرمولاسیون نیز فعالیت می کند.

در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید. روغن درخت چای که به آن روغن ملائوسا نیز گفته می شود، یک اسانس روغنی است که از بخارپز شدن برگ های درخت چای استرالیا حاصل می شود. این اسانس حاصل از میوه های مختلف می باشد که در تولید انواع محصولات خوراکی به کار می رود. اسانس وانیل خوراکی نیز در تولید بستنی وانیلی به کار می رود. اسانس های مایع بیشتر به منظور بهبود طعم و عطر محصول به کار گرفته می شود. هرچند مضرات اسانس خوراکی نیز قابل توجه است اما عطر اسانس سبب افزایش کاربرد آن شده است. این قسمت از اسانس بقدری فرار است که بمحض حرارت دهی تبخیر و بمحض کندانس درون آب معطر قرار میگیرد و بوسیله سیستم تبخیر و تقطیر قابل استحصال نیست. کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. این گروه با همت نیروی انسانی خلاق ، بروزرسانی سیستم های سازمانی و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز دنیا همواره در حال رصد بازار و نیاز های صنعتگران و مشتریان خود می باشد.

طعم دهنده ها و اسانس های مختلف به دلیل معطر بودن و دارا بودن طعم های مشخص و متفاوت کاربرد مهمی در صنایع غذایی، عطر سازی, داروسازی و لوازم آرایشی دارند. اسانس ها به دو دسته اسانس خوراکی و اسانس شیمیایی یا اسانس عطر (اسانس غیر خوراکی) تقسیم می شوند و طبیعتا اسانس عطر با اسانس خوراکی متفاوت است و مواد تشکیل دهنده اسانس خوراکی متفاوت است. نکته کلیدی در آرایش مردانه ایجاد یک ظاهر بدون کاور است که از بافتهایی استفاده می کند که با پوست آمیختگی دارد همراه با ایجاد سایه های ظریف که موجب زیباتر شدن رنگ چهره می شود. اسانس ها دارای طعم های مختلف می باشند. در واقع اسانسها مخلوطی از مواد مختلف با ترکیبات شیمیایی بسیار متفاوت از یکدیگر بوده و دارای بوی بسیار قوی میباشند. بیشتر اسانس ها از منوترپن ها،سزکوئی پرپن ها و سزکوئی ترپنوئید ها تشکیل شده اند که دارای نقطه جوش پایین می باشند. 2. از دیگر نکات مهم در هنگام خرید اسانس ها باید به خوراکی و یا غیر خوراکی بودن آن دقت شود تا اسانس خوراکی را به جای اسانس های غیر خوراکی و یا برعکس خریداری نکنیم. 

انواع اسانس ها را اینجا ببینید.