دنیا نیوز

جدیدترین اخبار روز دنیا

دنیا نیوز

جدیدترین اخبار روز دنیا

اهمیت زبان بدن


شاید بتوانید اهمیت زبان بدن گوینده رادیو را به خودتان بگویید؟ حتما برای شما جالب است که بدانید زبان بدن شما نمی تواند دروغ بگوید! به همین دلیل است که بسیاری از کارمندانی که در ریاست اطلاعات و وزارت اطلاعات و غیره کار می کنند، از زبان خود می فهمند که مردم راست می گویند یا دروغ! پس مراقب باشید: زبان بدن شما همیشه درست تر از کلمات شماست. به همین دلیل در این مقاله به بررسی اهمیت زبان بدن در بخش های مختلف زندگی افراد می پردازیم و نکات مهمی را در مورد آن به شما ارائه می کنیم. در واقع در این مقاله موارد زیر را به خوبی می دانید:

زبان بدن چیست؟

کلام و ارتباط کلامی پدیده ای نسبتاً جدید در تاریخ بشر است، اما از سوی دیگر، ارتباط غیرکلامی از ابتدای پیدایش بشر سابقه بسیار طولانی تری دارد و از این رو همچنان بخشی از مغز ما به هر شکلی است. ارتباط مبتنی بر پیام بر مخاطبان غیرکلامی تمرکز می کند. به همین دلیل باید بدانیم این ویژگی به چه معناست، زبان بدن مجموعه ای از رفتارهای غیرکلامی و فیزیکی است که فرد قادر به دریافت و برقراری ارتباط است. بدون صحبت پیام دهید و ارتباط برقرار کنید. بیشتر برای درک بهتر و توضیح یک کلمه و تایید آن استفاده می شود.

مثلاً فردی را تصور کنید که از چیزی عصبانی است و آن را چندین بار در کلام خود می گوید (من خیلی عصبانی هستم)، اما هیچ تغییری در بدن او ایجاد نمی شود، از جمله: حالت چهره، حرکت هنگام دست، پا و صدا. با صدای خودش و به همین دلیل سخنان او را نخواهیم پذیرفت و سخنان او به درد ما نمی خورد. در واقع امروز تصمیم گرفته اند که صدا، حجم صدا، حتی نحوه صحبت و سرعت آن در گروه زبان بدن قرار گیرد، به همین دلیل بدون این ویژگی، زبان ما بسیار ضعیف است و کار نمی کند.

آیا زبان بدن باعث افزایش دقت یا عدم دقت در ارتباطات می شود؟

اگر با دوستمان شوخی کنیم، این احتمال وجود دارد که او حرف های ما را جدی بگیرد و عصبانی شود، اگر با انجام یک کار ساده مانند گذاشتن دست روی شانه او و لمس او، به او اطمینان دهیم که آنچه می گوییم همین است. یک شوخی . دیگر خبری از طنز نیست. از طرفی اگر زبان بدن را ندانیم، ناآگاهانه پیام های اشتباهی را به طرف مقابل می فرستیم. مثلاً نوجوانی که کار اشتباهی انجام داده و اگر مستقیماً به والدینش بگوید والدینش از او شکایت کنند. اگر به خودش نگاه کند، حتی اگر عمدا نباشد، به پدر و مادرش پیغام می دهد که نگاه می کند و خجالت نمی کشد، بیشتر با او قهر می کنند. حالا که فهمیدی

از اشتباه کردن خودداری کنید زیرا می تواند پیام شما را برعکس منتقل کند. به همین دلیل پیشنهاد می کنم مقاله اشتباهات زبان بدن را مطالعه کنید.

زبان بدن مهمتر است یا محتوای کلمات ما؟

اگر مراقب زبان بدن خود نباشیم، کلمات ما تاثیر بسیار کمی دارند. و جالب اینجاست که بدن انسان ما خیلی راحت و راحت معنی ما را به ذهن مخاطب منتقل می کند. از این رو روانشناسان با بررسی های فراوان به این نتیجه رسیده اند که اثربخشی یک فرد تنها 10 درصد در محتوای گفتارش است و صدا و صدای شما 38 درصد پیام را منتقل می کند اما زبان بدن و موقعیت های مختلف. از این آمار به راحتی می توان متوجه شد که بدن ما چقدر شگفت انگیز و مرموز است، با کشف و یادگیری این نکات می توانیم به سرعت در جهت بهبود و موفقیت قدم برداریم.

شولتز می گوید: وضعیت جسمانی شما از بدو تولد تا مرگ همراه شماست.

برای این منظور برای مطالعه کامل زبان بدن و کتاب های مرتبط، پیشنهاد می کنم مقاله بهترین کتاب های زبان بدن را مطالعه کنید.

5 نقش اساسی زبان بدن

ارتباط غیرکلامی و زبان بدن می توانند پنج نقش مختلف را برای ما ایفا کنند، از جمله اینها.

«تکرار» می تواند پیام شفاهی را تکرار کند و آن را به بهترین شکل ممکن تقویت کند.

تناقضات در واقع، زبان بدن شما می‌تواند با پیامی که می‌خواهید منتقل کنید مغایرت داشته باشد، بنابراین به شنونده این تصور را می‌دهد که حقیقت را نمی‌گویید.

"جایگزین" ممکن است بهترین راه برای جایگزینی یک پیام شفاهی باشد. به عنوان مثال، حالات صورت شما به راحتی و بدون گفتن چیزی ناراحتی شما را نشان می دهد.

مکمل» می تواند پیام شما را اضافه و تکمیل کند. برای مثال، علاوه بر تعریف کردن، گذاشتن دست روی شانه همسرتان می تواند تأثیر پیام شما را افزایش دهد.

"Print" همچنین می تواند پیام شما را کاملاً سرکوب کند. به عنوان مثال، ضربه زدن به میز می تواند بر اهمیت کلمات شما تأکید کند.

زبان بدن آموخته شده است یا ذاتی؟

یکی از رایج ترین سوالات در بحث زبان بدن این است که آیا زبان ذاتی است یا فطری؟ وقتی یک نفر در یک کشور اروپایی وقتی می ترسد واکنش نشان می دهد و وقتی ما در آسیا وقتی می ترسد همین عکس العمل را نشان می دهیم، آیا ماهیت ذاتی زبان بدن را بیان می کند یا جنبه ذاتی دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم که شکی نیست که بخشی از زبان بدن طبیعی است و همه ما به یک شکل این کار را انجام می دهیم، اما بخش مهمی را باید دریافت و تقویت کرد.

بسیاری از سیاستمداران و بزرگان جهان نیز زبان بدن خود را تقویت می کنند تا بتوانند تا حد امکان بر دیگران تأثیر بگذارند.

بنابراین، زبان بدن را می توان تا حد زیادی تقویت کرد. مقاله تکنیک زبان بدن هم همین را می گوید و اگر علاقه مند به بهبود این مهارت هستید، خواندن این مقاله را نیز توصیه می کنم.

چرا زبان بدن مهم است؟

یکی از مواردی که اغلب در بحث های مربوط به زبان بدن نادیده گرفته می شود این است که اکثر مردم فکر می کنند که بهبود زبان بدن برای تأثیرگذاری خوب بر دیگران کافی است.

خیر، این نیست. اولین پیام مهم زبان بدن پیام شما به خودتان است! مثلا وقتی از زبان بدن یک فرد افسرده استفاده می کنید. به مغزت پیغام میدی که مریضم!

شما می توانید تمام تلاش خود را بکنید و زبان بدن یک فرد قوی و پرانرژی را بپذیرید تا مغز شما تصور کند که شما بسیار پرانرژی هستید. تحقیقات ثابت کرده است که زبان بدن در روح و روان افراد بسیار مهم و موثر است.

بنابراین اولین پیام مهم زبان بدن پیام شما به خودتان است.

پیام دوم ما از طریق زبان بدن به مخاطبانمان است. مثلاً از بدن خود استفاده می کنید تا به مخاطب بگویید من به شما اعتماد ندارم، شما را قبول ندارم، آدم خوبی نیستید و ... می توانید از طریق بدن خود پیام های زیادی بفرستید. زبان

پیام سوم پیامی است که طرف مقابل برای شما ارسال می کند. در هر یک از روابط خود، قبل از اینکه شریک زندگی تان چیزی به شما بگوید، می توانید از زبان بدن او استفاده کنید تا بفهمید آنها از شما چه می خواهند و چگونه با شما رفتار می کنند.

این پیام مهم زبان بدن است که اهمیت آن را بسیار افزایش داده است. برخی دیگر از دلایل اهمیت این توانایی عبارتند از:

1. اولین برداشت از دیگران اغلب بر اساس زبان بدن ما است

همانطور که در مقاله خود در مورد زبان بدن در گفتار اشاره کردم، مردم اغلب اولین برداشت خود را از زبان بدن می‌گیرند. گاهی حتی اگر چیزی نگویید، طرف مقابل تصمیم می گیرد که چه احساسی دارید!

خوب است بدانید که بسیاری از معاملات به دلیل این زبان بدن انجام می شود یا از بین می رود.

پس حواستان باشد که در همان ثانیه های اول قضاوت زیادی صورت می گیرد و زبان بدن شما تاثیر عجیبی روی آن ها می گذارد.

2. زبان یک زبان جهانی است

وقتی می گوییم زبان بدن یک زبان جهانی است به این معناست که وقتی انسان می خواهد ترس را ابراز کند در ایران و اروپا یا هر جای دنیا این کار را می کند. یعنی حتی اگر طرف مقابل ترس خود را نپذیرد، می توانید به خوبی آن را از زبان بدنش تشخیص دهید.

نکته مهم اینجاست که زبان بدن نه تنها یک زبان جهانی، بلکه یک زبان فراانسانی است! این بدان معناست که نه تنها انسان ها می توانند در نقاط مختلف جهان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، بلکه حیوانات اغلب زبان بدن ما را درک می کنند و بالعکس!

همچنین یکی از دلایلی که برخی از حیوانات می توانند با انسان ها زندگی کنند این است که می توانند زبان بدن ما را درک کنند. احتمالاً دیده اید که معمولاً از همین مهارت ها برای تربیت حیوانات استفاده می شود. یعنی به حیوان بفهمانند که مثلاً با بالا بردن دست باید سرعت خود را هم افزایش دهید و غیره، پس این نکته نشان می دهد که زبان بدن نیز یک زبان فراانسانی است و می توانیم از آن برای برقراری ارتباط نیز استفاده کنیم. با حیوانات بیایید در تماس باشیم

3. زبان بدن اولین زبانی است که مردم استفاده می کنند

این بحث دو نکته مهم و اساسی دارد;

اول از همه، وقتی می گوییم زبان بدن اولین زبانی است که مردم استفاده می کنند، به این دلیل است که نوزاد یا کودک وقتی نمی تواند صحبت کند، با نگاه کردن به زبان بدن افراد یا زبان بدنش می فهمد که چه کاری باید انجام دهد. به دیگران. . او فهمید که باید برای او چه کار کنند. مثلا وقتی مادری او را در آغوش می گیرد، جدای از احساس مادر بودن، زبان بدن او نیز آرامش زیادی به کودک می دهد.

نکته دوم در دوره زبان بدن زهرا شیراحمدی  اینکه در گذشته های دور که هنوز زبان اختراع نشده بود و مردم نمی توانستند با هم صحبت کنند، از زبان بدن استفاده می کردند تا به دیگران بگویند چه کار کنند. بنابراین گفته می شود که زبان بدن اولین زبانی است که توسط انسان استفاده می شود.

4. منجر به درک و تفسیر پیام های کلامی می شود

رایج ترین زبان بدن برای درک و تفسیر بهتر پیام های کلامی است!

فرض کنید یک نفر زیاد صحبت می کند، اما شما متوجه منظور او نمی شوید! اما اگر او از زبان بدن خود به خوبی استفاده کند، قطعاً می تواند کار درستی را انجام دهد تا منظور او را بهتر و بهتر بفهمید.

بنابراین، به عنوان مثال، وقتی فردی بی دقت را می بینید که ادعا می کند بدترین اتفاق برای آنها افتاده است و کلاهبرداری است، باور کردن آنها سخت است.

بنابراین، بدون زبان بدن، نمی‌توانید به طور کامل حرف دیگران را بفهمید و نمی‌توانید معنای واقعی آن را به رابطه خود منتقل کنید.

در قسمت بعدی به برخی از مهم ترین و کاربردی ترین زمینه هایی که زبان بدن در آن ها اهمیت زیادی دارد اشاره خواهیم کرد.

5. تقویت اعتماد به نفس

رفتار موثر زبان بدن مثبت به فرد کمک می کند تا در انتقال ایده های خود به دیگران اعتماد به نفس و راحتی بیشتری داشته باشد. زبان بدن مثبت توسط افراد دیگر انتخاب می شود، بنابراین فردی که زبان بدن مثبت دارد به هر بحثی متمرکز و علاقه مند است. بنابراین یکی دیگر از مزیت های زبان بدن در مقایسه با مکالمه تلفنی این است که تاثیر مثبتی بر سایر افراد می گذارد و می تواند اعتماد به نفس ما را به طور کامل تقویت کند.

6. زبان بدن با توجه به مغز ما

در مغز ما بخشی به نام سیستم لامبیک وجود دارد که وظیفه آن بررسی زبان بدن افرادی است که با ما در تماس هستند. هر چه زبان بدن طرف مقابل بهتر و متعادل تر باشد، سیستم لمبیک احساس خوبی خواهد داشت و به ما نشان می دهد که فرد مورد نظر دوستانه و امن است. اما اگر زبان بدن فرد مقابل نامناسب باشد، سیستم لیمبیک به ما این علامت را می دهد که احساس بدی داریم و فرد مقابل در امان نیست و با او ارتباط برقرار نمی کند! از دیدگاه مغز، زبان بدن بسیار مؤثر است و بر ارتباطات و مکالمات مختلف تأثیر می گذارد.

7. احساسات واقعی افراد را بشناسید

خلق و خوی ما با زبان بدن منتقل می شود. هر عمل کلید مهمی برای درک احساسات یکدیگر است. کلید خواندن زبان بدن درک وضعیت عاطفی آنها با گوش دادن به صحبت های دیگران و در نظر گرفتن زمینه گفتار آنهاست. این تابع به ما کمک می کند، برای مثال، حقیقت را از دروغ تشخیص دهیم. اما زبان بدن پیچیده تر از دانستن چند چیز برای بررسی اعمال شخص دیگر است. برای درک زبان بدن، اغلب لازم است چندین حرکت و ژست را به طور همزمان مشاهده کنید تا زبان بدن را به خوبی درک کنید. در اینجا چند نمونه از حالات مختلف برای درک بهتر اهمیت داستان، علائم زبان بدن که عشق و علاقه را نشان می دهد آورده شده است:

فرد در حالی می نشیند که بدنش رو به شما باشد

تماس چشمی را حفظ می کند

او آگاهانه به شما نگاه می کند که نشان می دهد ذهن او از شما جلوتر است

راحت می نشیند یا می ایستد

هنگام صحبت، دست هایش را آزادانه حرکت می دهد و بیشتر کف دست ها را نشان می دهد (این می تواند نشانه صداقت نیز باشد).

با تکان سر حرف شما را تایید می کند.

لبخندش چند ثانیه طول می کشد و زود محو نمی شود

برخی از علائم فیزیکی که نشان دهنده خستگی و بی اشتهایی هستند:

مردی آنجا را دید و سرش را آویزان کرد

او مدام ساعت، تلفن همراه و... خود را چک می کند.

دست هایش را می گذارد یا با انگشتانش بازی می کند

سینه اش را لمس می کند

بدن او در حالت ایستاده و نشسته به سمت شما متمایل می شود

او برای لحظه ای نفس نفس زد

پرینت گرفتن از گوشی موبایل اندروید و آیفون

چاپ با تلفن همراه اندروید و آیفون

اگر شما یکی از کسانی هستید که بسیاری از اسناد، عکس‌ها و فایل‌های خود را در گوشی یا تبلت خود در فضای ابری نگهداری می‌کنید و می‌خواهید قابلیت چاپ با گوشی خود از طریق Wi-Fi را تجربه کنید، این مقاله برای شماست. . مواقع زیادی وجود دارد که شما به یک کپی از یک سند یا یک سند خاص نیاز دارید. این سند می تواند یک عکس، یک رزومه یا سندی باشد که باید در جایی ارائه دهید یا در یادداشت های خود بگنجانید.

خوشبختانه، مانند گذشته برای چاپ فایل ها نیازی به کامپیوتر ندارید. می توانید این کار را مستقیماً با استفاده از تلفن خود با اتصال تلفن به چاپگر و Wi-Fi انجام دهید. فرقی نمی کند از محصولات اپل، آیفون یا آیپد یا گوشی و تبلت اندرویدی استفاده می کنید، در این مطلب به نحوه اتصال تمامی سیستم عامل ها به چاپگر پرداخته ایم. امیدواریم با مطالعه آن بتوانید اسناد موجود در دستگاه خود را به راحتی به فایل فیزیکی تبدیل کنید.

از تلفن یا تبلت اندرویدی خود پرینت بگیرید

روش های مختلفی برای چاپ فایل ها از دستگاه های اندرویدی شما وجود دارد. خود سیستم عامل اندروید نه تنها پیشرفت قابل توجهی در چاپ با کیفیت بالا داشته است. علاوه بر این، نسل جدید چاپگرها دارای قابلیت ها و ویژگی های جدیدی برای انجام فرآیند چاپ از طریق شبکه Wi-Fi هستند. یکی از مطمئن‌ترین و ساده‌ترین راه‌ها برای اتصال دستگاه‌های اندرویدی به چاپگرها، برنامه Google Cloud Print و ویژگی خدمات چاپ پیش‌فرض است.

اتصال گوشی به چاپگر از طریق برنامه چاپ ابری گوگل

Google Cloud Print فناوری است که به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را از هر کجا و در هر دستگاهی چاپ کنید. احتمالاً می توان این برنامه را بهترین روش چاپ از دستگاه های اندرویدی دانست. شما می توانید با ایجاد یک حساب کاربری گوگل از این قابلیت به صورت بی سیم برای چاپ فایل ها و اسناد خود استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بدانید چاپگر شما از این ویژگی پشتیبانی می کند و به شما امکان چاپ با اتصال به دستگاه های هوشمند در فضای ابری را می دهد.

اساساً این برنامه در بسیاری از دستگاه های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید وجود دارد. برای پیدا کردن آن، باید به بخش "تنظیمات" دستگاه خود بروید و کلمه "چاپ" را جستجو کنید. اگر Cloud Print نصب شده باشد، این برنامه برای شما نمایش داده می شود.

برنامه Google Cloud Print

اما اگر این گزینه را انجام ندادید، کافی است به فروشگاه گوگل پلی بروید و این برنامه را دانلود کنید.

با برنامه چاپ ابری Google یک چاپگر به تلفن خود اضافه کنید

برای استفاده از این فناوری ابتدا باید چاپگر مورد نظر را به برنامه اضافه کنید. مطمئن شوید که چاپگر روشن است؛ همچنین، تلفن همراه و چاپگر اندرویدی شما باید به شبکه وای فای متصل باشد.

دوباره وارد تنظیمات گوشی خود شوید و به دنبال «کلیک» بگردید. گزینه "Print" در جایی که باید تایپ کنید ظاهر می شود. در صفحه ای که باز می شود برنامه «Google Cloud Publishing» را مشاهده خواهید کرد. در بالای صفحه، در سمت راست، دکمه منو قرار دارد که گاهی به صورت سه آیکون ظاهر می شود. با کلیک بر روی آن می توانید گزینه «افزودن چاپگر» را از بین گزینه های موجود بیابید.

برنامه چاپ ابری به طور خودکار چاپگرها را در شبکه Wi-Fi شما جستجو می کند. هنگامی که چاپگر مورد نظر خود را پیدا کردید، آن را انتخاب کنید تا به لیست چاپگر خود اضافه شود. اکنون آماده صدور فرمان چاپ فایل درخواستی از طریق گوشی اندرویدی خود هستید.

نحوه چاپ از گوشی اندرویدی با استفاده از فناوری Google Cloud Print

اکنون که چاپگر مورد نظر را با استفاده از فناوری چاپ ابری به گوشی اندرویدی خود اضافه کرده اید، به راحتی می توانید فایل مورد نظر را چاپ کنید. برای انجام این کار، پس از باز کردن فایل، عکس، ایمیل یا صفحه وب که می خواهید چاپ کنید، روی دکمه منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا کلیک کرده و گزینه Print را انتخاب کنید.

با انجام این کار، به طور خودکار به چاپگری که اضافه کرده اید متصل می شوید. اما اگر بیش از یک چاپگر اضافه کرده اید، باید روی دستگاه مورد نظر کلیک کنید. به این ترتیب می توانید تنظیمات مختلفی را برای چاپ سند خود اعمال کنید. این تنظیمات شامل تعداد کپی برای چاپ، اندازه کاغذ، رنگی یا سیاه و سفید و جهت صفحه است.

از تلفن همراه Android با Google Cloud Print چاپ کنید

سرانجام، دستور print را وارد کنید تا فرآیند چاپ کامل شود.

گوشی اندروید خود را از طریق Wi-Fi با برنامه خدمات چاپ پیش فرض به چاپگر متصل کنید

سرویس چاپ پیش‌فرض به تلفن Android شما اجازه می‌دهد چاپگرها را در شبکه Wi-Fi شما پیدا کند. به همین دلیل لازم است در طول فرآیند به شبکه وای فای متصل شوید تا از وقفه جلوگیری شود. اگر با خطا مواجه شدید یا نمی توانید چاپ کنید، ابتدا بررسی کنید که گوشی هوشمند شما به وای فای مورد نظر متصل است. زیرا گاهی اوقات دستگاه ها می توانند به شبکه دیگری متصل شوند تا سیگنال قوی تری پیدا کنند.

افزودن چاپگر با استفاده از سرویس پیش‌فرض در تلفن Android

برای اتصال گوشی اندرویدی خود به چاپگر از طریق این سرویس پیش فرض، باید به قسمت «تنظیمات» تلفن همراه خود بروید. پس از جستجوی کلمه “چاپ” بر روی گزینه “چاپ” کلیک کنید. برای نمایش فهرستی از چاپگرهای موجود در این شبکه، سرویس چاپگر پیش فرض را انتخاب و فعال کنید. سپس یکی از این دستگاه ها را انتخاب کنید.

خدمات چاپگر استاندارد در تلفن Android

اگر چاپگر شما پیدا نشد، دوباره به تنظیمات بروید و این بار به جای استفاده از سرویس پیش فرض، روی گزینه «افزودن سرویس» کلیک کنید. پس از ورود به Google Play، نام تجاری ناشر را وارد کرده و برنامه را دانلود کنید. نرم افزار ویژه طراحی شده توسط سازندگان چاپگر، اتصال به دستگاه های مختلف را تسهیل کرده است.

سرویس چاپ اندروید را اضافه کنید

همچنین امکان اضافه کردن چاپگرها به صورت دستی نیز وجود دارد. برای این کار وارد سرویس چاپگر پیش فرض شده، در منوی بالا سمت راست گزینه «Add printer by IP address» را انتخاب کنید، سپس «Add printer» را انتخاب کنید و «IP» را در کادر وارد کنید. بر روی گزینه "افزودن" کلیک کنید و نام دستگاه در لیست ارائه شده نمایش داده می شود.

اضافه کردن چاپگر با آدرس IP به تلفن Android

نحوه چاپ از گوشی اندرویدی با استفاده از سرویس چاپ پیش فرض

اکنون چاپگر شما برای فرآیند چاپ آماده است، می توانید اسناد مورد نظر خود را چاپ کنید. فایل را انتخاب کنید و روی منوی سه نقطه کلیک کنید. پس از انتخاب چاپگر خود با کلیک بر روی دکمه "چاپ"، صفحه تنظیمات را مشاهده خواهید کرد. تعداد کپی های مورد نیاز، اندازه کاغذ، جهت، حالت رنگ، چاپ دو طرفه یا یک طرفه، و همچنین انتخاب صفحه از ویژگی هایی است که می توانید تغییر دهید. پس از بررسی سند، می توانید برای چاپ سفارش دهید.

با محصولات آیفون یا اپل چاپ کنید

Apple AirPrint یک برنامه برای دستگاه های iOS است. این برنامه قابلیت چاپ اسناد با کیفیت بالا را در آیفون ارائه می دهد. عملکرد این برنامه در اکثر نسخه های آیفون مشابه است که استفاده از نرم افزار را برای کاربران آسان می کند.

اگر قصد خرید چاپگر و همچنین استفاده از سیستم عامل iOS را دارید، باید چاپگری تهیه کنید که از Apple AirPrint پشتیبانی کند. معمولاً می توانید با دیدن لوگوی برنامه روی بسته بندی دستگاه از این موضوع مطمئن شوید.

Apple Airprint

برای چاپ یک سند با استفاده از برنامه AirPrint در آیفون مراحل زیر را دنبال کنید:

1- مطمئن شوید که چاپگر و آیفون شما به شبکه وای فای شما متصل هستند.

2- چاپگر خود را انتخاب کنید. برنامه‌هایی مانند Mail، Safari و Evernote از AirPrint پشتیبانی می‌کنند. با بازکردن آنها می توانید ارتباط آیفون و چاپگر را بررسی کرده و در نهایت چاپگر مورد نظر را انتخاب کنید.

اکثر برنامه ها یک نماد اشتراک دارند که روی آن ضربه می زنید و گزینه «Print» را انتخاب می کنید و نام چاپگر شما ظاهر می شود. اگر برای اولین بار از این ویژگی استفاده می کنید، باید چاپگری با "AirPrint" را از لیست دستگاه های موجود در بالای صفحه انتخاب کنید و این دستگاه را به عنوان پیش فرض برای استفاده در آینده ذخیره کنید.

نماد اشتراک گذاری آیفون

اگر چاپگر خود را نمی‌بینید، انتخاب گزینه «انتخاب چاپگر» به آیفون شما اجازه می‌دهد چاپگرهای اطراف را جستجو کرده و دستگاه مورد نظرتان را پیدا کند.

انتخاب پرینتر در آیفون

3- تنظیمات لازم برای چاپ را انجام دهید. انتخاب تعداد صفحات مورد نظر، حالت‌های رنگی و صفحاتی که می‌خواهید از جمله مواردی هستند که می‌توانید با توجه به ترجیحات خود از آنها استفاده کنید.

تنظیمات چاپگر در آیفون

4- در نهایت روی دکمه «چاپ» در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید تا سند چاپ شود.

اخرین حرف

توانایی اتصال تلفن همراه به چاپگر می تواند بسیاری از کارهای روزانه ما را آسان کند. زیرا برای چاپ اسناد و تصاویر خود مجبور به انتقال اطلاعات به رایانه نخواهیم بود. امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مقاله پاسخگوی سوالات شما در مورد چاپ از گوشی های اندرویدی و آیفون های دارای اتصالات وای فای بوده باشد. اگر به دنبال چاپگر با کیفیت و حرفه ای هستید به فروشگاه سایت آوای فرهنگ آریا مراجعه کنید; همکاران ما برای انتخاب بهترین و محبوب ترین چاپگر در کنار شما خواهند بود.

متن کامل مقاله را بخوانید: https://avafarhang.com/print-from-mobile-using-wifi/

برنا خورشیدی مجری ترکیه ای برنامه رفیق (8 تصویر)

به مناسبت ماه مبارک رمضان، فصل دوم برنامه «رفیق» ویژه افطار و سحر روی آنتن شبکه رفت. در این فصل برنا خورشیدی با توجه به موضوع برنامه به عنوان مجری حضور پیدا کرده است. در ادامه بیشتر به بیوگرافی او می‌پردازیم.


برنا خورشیدی مجری ترکیه ای

برنا خورشیدی مجری ترکیه ای

برنامه هم رفیق شبکه امید

محور اصلی برنامه «رفیق» امسال، موضوع مهاجرت معکوس و بررسی نمونه های موفق آن خواهد بود.به همین منظور برنا خورشیدی که اهل کشور ترکیه است، به عنوان مجری برنامه انتخاب شده و مهمانان اصلی برنامه نیز فرهیختگانی هستند که هریک به دلیل خاصی از کشور مهاجرت نموده و دوباره به کشور بازگشته اند و موفقیت هایی را بدست آورده اند.

بنابراین بررسی نمونه های موفق زیست در خارج از کشور و دلایل بازگشت به وطن موضوع اصلی گفتگوهای فصل دوم برنامه رفیق است.


برنا خورشیدی اهل ترکیه، شهر سامسون است.

برنا خورشیدی اهل ترکیه، شهر سامسون است.

بیوگرافی برنا خورشیدی

برنا خورشیدی اهل ترکیه، شهر سامسون است. تحصیلات دانشگاهی او از ترکیه ادبیات فارسی می‌باشد. او پس از مهاجرت به ایران با یک پسر ایرانی در اصفهان ازدواج کرده و آنجا زندگی میکند; اما به گفته او همسرش اصفهانی نیست. در ابتدا حضورش در فضای مجازی را با عکس هایی با کیفیت از لوکیشن های مختلف و با هدف مدلینگ در ایران و ترکیه با ظاهری محجبه آغاز کرد. سپش هدف خود را به معرفی مکان های تاریخی و تفریحی که به آنها سفر میکند ( گردشگری) تغییر داد.

درنا خورشیدی اکنون در برنامه هم رفیق با لهجه ای که مشخص است اهل ایران نیست مجریگری میکند. فعالیت او به گونه ای افزایش یافته که پیج دومی جهت همکاری با آی دی berna_borna در زمینه های مختلف ساخته است.


او در پستی از اینستاگرام خود با آی دی _bornaaaaa_ برای حضورش در برنامه رفیق چنین نوشت:


سلام دوستان عزیزم

پنج سال پیش که به ایران مهاجرت کردم اصلا”چنین روزی رو نمیدیدم…دختری که ۵ سال پیش ایران رو برای زندگی انتخاب کرد، حتی روزهای اول خیلی سخت میتونست با آدم ها سلام و احوال پرسی کنه ، حالا در مقابل مردم سرزمین ایران نشسته اون هم توی چه روزهای…روزهای ماه مبارک رمضان…همه اینها رو از لطف و محبت خداوند میدونم، خداوندی که حواسش به تک تکه بنده هاش هست…


https://irjavan.com/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%b4%db%8c%d8%af%db%8c-%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d9%87%d9%85-%d8%b1%d9%81%db%8c%d9%82/

برنا خورشیدی مجری ترکیه ای برنامه رفیق (8 تصویر)


آهنگ ای عشق ای نام تو هر دم به زبانم ای عشق

متن آهنگ ای عشق اتفاق زیبای جهانم حامد همایون

 

ای عشق اتفاق زیبای جهانم ای عشق ´♥

ای عشق ای نام تو هر دم به زبانم ای عشق ´♥