دنیا نیوز

جدیدترین اخبار روز دنیا

دنیا نیوز

جدیدترین اخبار روز دنیا

آهنگ جدید محمدرضا شجریان به نام «یارم چو شمع محفل است»

متن آهنگ یارم چو شمع محفل است محمدرضا شجریان


( زِ دست محبوب ندانم چون کُنم

زِ دست محبوب ندانم چون کُنــم؟؟

وَز هِجر رویش دیده جیحون کنم

وَز هِجر رویش دیده جیحون کُنــم؟؟ ) 2 بار تکرار

یارم چو شمع محفل است دیدن رویش مُشکل است

سرو مــرا پا در گل است

برخَط و خالش مایل است برخَط و خالش مایل است

یار من دلدار من کمتر جَفا کن

یادی آخر تو زِما کُـن یادی آخر تو زِما کُـن

رفتم برآن ماهرو با او نشستم رو به رو گُفتم سخن ها مو به مو

یار من دلدار من کمتر جَفا کن

یادی آخر تو زِما کُـن یادی آخر تو زِما کُـن

( زِ دست محبوب ندانم چون کُنم

زِ دست محبوب ندانم چون کُنــم؟؟

وَز هِجر رویش دیده جیحون کنم

وَز هِجر رویش دیده جیحون کُنــم؟؟ ) 2 بار تکرار


آهنگ جدید محمدرضا شجریان به نام «یارم چو شمع محفل است»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد