دنیا نیوز

جدیدترین اخبار روز دنیا

دنیا نیوز

جدیدترین اخبار روز دنیا

معجزه جوانسازی صورت با هایفوتراپی


هایفوتراپی به عنوان یک روش جدید برای ترمیم پوست و سفت کردن پوست استفاده می شود و نیازی به جراحی ندارد. هایفوتراپی یک روش غیر تهاجمی است و بدون درد و خونریزی انجام می شود. افرادی که سن خود را افزایش داده اند و کسانی که با چین و چروک پوست مواجه هستند و طراوت و شادابی پوست خود را از دست داده اند از این روش استفاده می کنند. معمولا افراد بالای 35 سال هایفوتراپی انجام می دهند که پیری پوست را کند می کند.

این روش زیبایی و درمانی برای صاف کردن پوست، رفع چین و چروک دور چشم، صورت، سینه و گردن بسیار موثر است. استفاده از هایفوتراپی آسیبی به بدن نمی رساند و به عنوان روشی ایمن و سالم شناخته می شود. دفعات درمان هایفوتراپی متفاوت است، اما معمولاً برای تکمیل دوره درمان به 3 جلسه برای مراجعه به پزشک نیاز است. مدت درمان 1 تا 2 سال است و سپس نیاز به تنظیم دارد. پس از درمان هیفروز، فرد نیازی به استراحت ندارد و دوره نقاهت نیز در نظر گرفته نمی شود. پس از درمان، فرد می تواند تمام فعالیت های روزانه خود را انجام دهد. عوارض جانبی ناشی از درمان هیفوراپی بسیار خفیف است و ممکن است پوست کمی قرمز یا متورم شود که پس از مدت کوتاهی بهبود می یابد.

هایفوتراپی چگونه کار می کند؟

هیپنوتیزم درمانی با استفاده از انرژی امواج در نواحی مورد نیاز پزشک عمل می کند. انرژی امواج به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند و گرم شدن این لایه‌ها باعث گرم شدن بافت پوست و در نتیجه تخریب سلول‌ها می‌شود. با از بین بردن این سلول ها، بدن کلاژن بیشتری تولید می کند که باعث کاهش اندازه خطوط پوست می شود. با افزایش کلاژن، پوست سفت می شود و از افتادگی آن جلوگیری می کند.

Ifoterapija b'apparat Double Gold Premium

هایفوتراپی با دستگاه هایفو Double Gold Premium روشی منحصر به فرد است که با احیا و لیفت می تواند چهره ای زیبا ببخشد. در این فناوری از امواج فراصوت بسیار قدرتمند استفاده شده است. امواج به بافت همبند پوست نفوذ می کنند و این باعث سفت شدن، کشیدگی و لیفت پوست می شود. دستگاه Double Gold Premium جدیدترین و به روزترین نسل دستگاه های HIFU است.

یکی از مهمترین ویژگی هایفوتراپی برداشتن پوست بدون نیاز به جراحی است. با از بین بردن پف، تغییر شکل و زاویه گونه ها و خط فک، رفع افتادگی پوست، کیسه های چشم و چشم بدون نیاز به عمل جراحی برطرف می شود.

هایفوتراپی با دستگاه داپلو گلد پرمیوم باعث ایجاد کلاژن و الاستین در پوست می شود. در این روش بازسازی، سلول های محرک پوست از لایه بیرونی به لایه های عمیق تر پوست می رسند. با سه ماه هیپنوتیزم درمانی می توانید نتایج شگفت انگیزی را مشاهده کنید.

مزایای هیپوتراپی

• غیر تهاجمی و غیر جراحی

• بدون آسیب به سطح پوست، بدون عارضه و بخیه

• ایمن بودن این روش به دلیل عدم انجام جراحی.

• نیازی به بی حسی ندارد و با بی حسی موضعی انجام می شود.

• نتایج به سرعت، بلافاصله و بدون عارضه مشاهده می شود.

• باعث درد و خونریزی نمی شود، بنابراین بیمار نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد.

• بعد از آب درمانی نیازی به مراقبت خاصی نیست و زمان بهبودی نیز وجود ندارد.

• تشعشعات پراکنده کاملا بی خطر بوده و از نوع امواج صوتی است.

• جلسات کمتر در مقایسه با روش های دیگر

• کلاژن سازی و جوانسازی پوست

• قابل استفاده در نواحی مختلف صورت از جمله گردن، چانه، چانه، پیشانی و پیشانی

موارد منع مصرف این روش

اگر زخم باز دارید، باردار یا شیرده هستید، قبل از عمل با پزشک خود مشورت کنید. به دلیل وجود و استفاده از امواج، این می تواند برای شما خطرناک باشد.

اطلاعات بیشتر: https://payju.ir/content/لیست-مراکز-تخصصی-هایفوتراپی-در-شیراز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد